my Angel

Igår åkte jag och Emma och köpte oss mjukglass :) Det var fint väder ute, och när vi sen kom hem ville vi ut igen. Vi bestämde oss för att åka nånstans och ta med nåt att äta :) Så vi tog med oss varsin glass, bullar och lite att dricka. Sen tog vi min moped och åkte upp i skogen , ställde mopeden vid vägen och gick en bit in i skogen, sen hamnade vi högt upp och där fanns ett perfekt ställe, en sten som låg så att man hade utsikt över hela Hagfors. Så där satte vi oss :) Det var mysigt.

Efter det åkte vi hem, och då gjorde vi ingenting :) Emma åkte hem vid 9 ungefär, och då kollade jag på one tree hill :)

Idag ska jag och rida. Som vanligt :) Sen händer det inte mycket mer för mig idag :)



Bilder från igår :) Har fortfarande ingen kamera, men ja kör på ändå med mobilen :) Vill ju ta kort !

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, det var mysigt igår :) tack för det

2008-05-06 @ 17:00:04
Postat av: Ida

Ja det var de :) Tack själv =)

2008-05-06 @ 20:57:13
URL: http://everysecond.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0