its time

Här skrivs det inte många inlägg nuförtiden. Jag har inte ork, som jag skrev i det förra inlägget :) Det finns så mycket annat att lägga tiden på också. Men suget på att skriva kommer i intervaller, och nu är jag inte sugen :)

Men helgen har iaf varit rätt okej, jävligt dåligt väder, så hade det varit fint hade helgen varit kanon tror jag :D
Men vi va iaf ute på marknaden lite på fredag. Åkte hem, kollade på film. Det var jag, jossi, josse, emma, cissi och elin :) Sen gick vi ut igen, i spöregn. Alla åkte virvelvinden utom jag, kände inte för de. Så jag stog och blev blöt.
Alla åkte hem till sig, men sen gick jag till josse igen om kollade på film.

Igår va vi i stallet på morgonen och hjälpte till på en tävling, det snöade och vi satt ute i nästan två timmar i mjukisbyxor :D snacka om att vi var blöta när vi kom hem. Sen kom Josse hit senare, och vi klädde på oss och drog iväg till Jonas. Där var de lite folk, vi va där länge. Sen gick vi till Dennis och va där :)

Så helgen va rätt rolig ändå, om man som sagt bortser från vädret ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0