Midsommar.

Igår var det midsommar, och det var riktigt trevligt :) det började med att jag och Jessy drog iväg till Störtis sommarstuga i malta. De va ingen där, så vi gjorde iordning grillen åså, så att vi kunde grilla så fort som möjligt. Efter ett litet tag kom Victor och Störtis dit, och då satte vi igång å grillade våra hamburgare, och jag gjorde mig även en midsommarkrans, som inte blev så vacker då men iaf :)
Sen kom även Josse, Mattis och Särén. Vi satt ute och njöt så länge det gick, sen gick vi in. Satt där inne och pratade och hade de kul, och när klockan blev ungefär 1 så började vi traska hemåt, men efter ungefär en fjärdedel av vägen så kom Jimmie och hämtade oss, så då slapp vi gå hem :)

Idag har jag bara slappat. Kollade på Oth och lite film fram tills klockan 5, sen hämtade jag Jessy och så drog vi hem till Victor där även Särén var. Vi beställde pizza allihop och kollade på film och tv. Sen åkte vi hem och kollade på en film här. Och nu tänker ja kolla på en till snart. Trevligt liv jag har haft idag , huh ? :D

Imorrn ska jag iaf försöka dra mig mot styrkan och träna, Jossi kom ju även hem tidigare än väntat så jag kan ju alltid tvinga med henne också :)

MIDSOMMAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0