loose yourself

Nu är det måndag igen, och vädret är skit. Att det aldrig kan bli riktig SOMMAR. Är precis som förre året, fint som tusan innan vi slutade och sen blev de bara skitväder. Och det blir säääkert fint väder i slutet av sommarlovet, när jag är utomlands. Kul de.
Igår var ju mina flickor här, och Jossi kunde vara med från början :) Vi satt här och gjorde typ ingenting, sen gick vi till filmbolaget och köpte godis, sen åkte vi hem och kollade på "What happens in vegas". Sen gick vi ut igen, satte oss och pratade och gick hem. Då började det åska, och Emma ville inte åka hem då, för hon skulle ha cyklat till sin farmor. Så hon sov över.

Nu är jag hungrig och ska nog ner och äta frukost =)

Föresten så hämtade jag ut min och Emmas LARS winnerbäck biljett i torsdags :D:D


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vad underbart :D

2008-06-26 @ 15:18:15
Postat av: Ida

jaaa :D

2008-06-29 @ 19:10:22
URL: http://everysecond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0