torsdageeeen

Ja ni, idag ställde jag min klocka på halv 11, tänkte nämligen gå upp och sola lite. Men när klockan ringde gick ja å kolla på vädret, och då va ja inte alls sugen. Vädret var visserligen fint men, så jag sov en halvtimme till, sen gick ja ut och läste i solen :)

Efter ett tag följde jag med Jossi och Emil ner och badade. Sen kom även Josse dit. Och ja kan säga att dessa veckor utan sol gör verkligen att man saknar att bada. Det är ju så ett sommarlov ska vara eller hur ? bara en massa bad hela dagarna.

Sen gick vi tre flickor hem till mig å kollade garderoben efter nåt att ha på sig imorrn, och sen gick vi hem till Josse. Så nu har vi det fixat också tror ja :)

Jag och pappa målade också lite på huset efter de, och sen drog ja och Josse iväg på speedway, och så mötte vi upp Jossi :)

Det har varit en trevlig dag, MYCKET trevlig dag, eftersom vädret ligger på topp :) Ser verkligen fram emot dessa två kommande veckor i Tunisien, men sol och bada VARENDA dag :D

Imorrn är de kolsnäs och jag är tagggggggggad :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0