Styrkan

Jag har precis kommit hem från ett pass på styrkan nu, och jag har ingenting planerat idag, så det blir nog bara en heldag med film osv.
Finns ändå inte mycket mer man kan göra när det är sånt här väder ute. Inatt vaknade jag flera gånger av att det lät som att det var storm ute, men det var regnet som lät så mycket :P

Nu är det inte länge kvar tills jag drar iväg. Vi ska ju åka på onsdagen den 30 Juli, men jag ska förmodligen upp till mamma på fredan eller lördan innan. För det blir lättare än om de ska hämta upp mig nånstans på onsdan. Så då får jag lite tid i Hede med mamma och Markus. Jag har föresten inte sett honom sen.. hmm i början på maj tror ja, så jag saknar honom jätte, jätte, jätte mycket :(  Men snart så !

Ha en bra (regning) dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0