minnen

Okej, igår var det en hemsk kväll. Med känslor som svällde över och tårar som rann. Men det hör väl till antar ja.
Bättre idag iallafall, vet inte varför, men jag får såna attacker bara ibland, när ja saknar vissa..

Jaja, det regna ute idag så de gör ju inte saken bättre heller. Men jag ska iallafall umgås med Jossi idag, och ja tror vi ska försöka pallra oss iväg och träna. Känner verkligen att orken ligge så lågt den bara kan nu, men ja får tvinga mig :)

Sen äre kolsnäs till fredan som jag ser fram emot, och på lördan åker jag till mamma!
Så denna vecka ska ja bara umgås med kompisar, eftersom ja kommer vara borta ett tag sen, så ja tror dagarna kommer att gå fort :)

ha de !







Kommentarer
Postat av: Jessica

Älskling <3

Vem ska jag va me när du åker bort? :O

2008-07-22 @ 11:16:45
URL: http://dropthewrostline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0