gräs

Igår lekte jag med min underbar vän Emma :) Vi gjorde inte alls mycket, cyklade och åt glass. Sen på kvällen hade vi inget att göra, men vi ville ut, så vi målade lite på huset.

Och idag har jag och pappa målat ännu mer. Har baksidan kvar nu, men ett problem, då varken jag eller pappa vågar stå längst upp på stegen å måla. Så vi måste hitta nån som kan hjälpa oss :P

Jag har även varit och hälsat på farmor och farfar. En sista gång nu innan jag åker. Herregud, känns som att ja kommer vara borta i evigheter :O Men de blir ju nästa de, för när jag kommer hem kommer jag att börja flytta direkt och sen börjar skolan veckan efter.

Nu sitter jag iaf och äter grönsakssoppa, och så tänkte jag se en film. Men jag vet inte vilken.,

Boys dont cry eller 8 Mile ? :) Jaja, lutar åt 8 Mile, för har redan börjat kolla lite på den.

Ha de










Kommentarer
Postat av: louise

Fin blogg:)

2008-07-23 @ 22:15:54
URL: http://missewing93.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0