Fest

Igår var skulle ja och Josse iväg på fest. :) det började med att vi gick ner till Linnea, vi satt där med henne, Sara, Sofie, Emma och Denise. Spelade kort och hade oss. Sen kom Saras mamma och hämtade alla utom Denise. Då åkte vi till Johan i råda, var där ett bra tag tror ja, sen drog vi vidare till Totte, och där var de också folk :) Och där var vi också ett bra tag, sen drog vi återigen vidare hem till Linus, och där avslutades kvällen väldigt sent :) Men det var ändå ganska kul.

När jag kom hem så fick jag inte sova direkt utan det blev bråk osv. Så nu längtar jag verkligen tills ja får komma till Mamma. Hon behövs.

Jag vet inte hur dagen kommer att se ut idag, det blir nog inte så mycket som händer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0