i don't know.

idag vare en jobbig dag, så jobbig att jag innan sista lektionen bestämde mig för att åka med josse , som mådda illa, hem (och därmed missa franskan :D ) så de gjorde ja, sa att ja skulle till tandläkaren, visserligen var ja där igår, men de vet ju inte hon. och ja kunde ju ha fått nått så att ja va tvungen dit idag oxå :) man vet aldrig.
efter skolan städade ja hela rummet, tvättade tillochmed gardinerna, och nya lakan och skit. sen kom andreas på ett kortbesök, nyklippt och allt :)
sen åkte jag till stallet, red starlight, och de gick förjävligt bra :) precis som förra gången.
nu är ja hemma och ja e helt slut i kroppen, trots de vill min kropp aldrig bli sjuk.
fy fan för skolan ibland. just nu orkar ja inget :O

byn till helgen ?
för mig blire nog så iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0