beautiful disaster

igår var jag först hos andreas , vart tsm i 3 månader. så umgås fick vi ju lov å göra iaf. skulle ha lagat nån god mat, men vi ringde å beställde pizza ist :)
sen åkte jag, josse, jossi å emma och köpte godis, och sen hem till josse. sov där,
och idag har vi kollat klart på filmen vi såg lite på innan vi somnade, och sen har emma färgat mig, elr gjort slingor, och nu blev jag väldigt ljus, plus att ja ser orange-aktig ut, tkr ja själv :P fast ingen annan tyckte det ,
men men, de växer väl ut. så får ja min egna hårfärg tillslut :)
vart ute och kollat på kulturnatta också, va väl lite halvkul, men känns inte som att ja passar in vid upstairs där.
så nu är ja hemma, och ja ska snart sätta på ett avsnitt prison break och somna till det :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Grattis :D

2008-01-27 @ 22:08:59
URL: http://droptheworstline.blogg.se
Postat av: Ida

Tack :D

2008-01-28 @ 18:18:51
URL: http://everysecond.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0