You want a piece of me?

today, följde emma med mig hem från skolan :) det tkr jag var riktigt trevligt. för det är roligt att vara med henne.
vi satte oss här och pratade lite, sen gick vi ner och lagade mat, bacon (;
och efter de gick vi upp igen och kollade på john tucker must die. var så sugen på att se en såndär "fjortisfilm" som man kan kalla de :)
sen tog vi oss glass som efterrätt, och det var gott.
sen ringde mamma till mig, och de var himla skönt att få prata ut med henne,
nu är jag trött, och jag är VÄLDIGT tacksam mot skolan för denna ljuvliga sovmorron som jag har framför mig imorrn.
imorgon funderar ja på att ta ett hemmaspa och bara ta det lugnt, men vi fårse hur det blir. kanske går ut och kollar rally lite också.
men på lördag tror ja det blir mer :)
hörs!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Mysigt.
Du får höra av dig imorrn om du vill vara med och se på film med mig, Keith och Robin typ. Tror vi ska göra det på kvällen :P

2008-02-08 @ 07:55:51
URL: http://droptheworstline.blogg.se
Postat av: Ida

aha, de gör ja :P om ja inte ska ut elr nått :)

2008-02-08 @ 11:29:47
URL: http://everysecond.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0