nobody else.

har glömt å skriva här :)
tisdag idag, det innebär ridning. och jag känner att denna vecka har ja tränat lite :)
det är skönt. var till styrkan igår. men jag vill dit mer under veckan. men eftersom vi inte har skaffa kort än, så tror jag att vi väntar tills det är ordnat, så man slipper betala 80 kr hela tiden :)
på torsdag är de alla hjärtans dag, och ja har aldrig "firat" den med någon käresta förut, men i år blir de så iaf :) och det ser jag verkligen fram emot.
har väl försökt tänka ut lite saker som ja skulle vilja hitta på :) sen får vi se vad som händer,
andreas och pappa fyllde också år under helgen :) elr pappa fyllde iof år igår, :P
och då fick han en timer av mig (Y) känner att jag är snäll mot honom, men ja ska lära mig laga en maträtt som mamma brukade göra också :)
och andreas har ja också fixat present åt nu, han fick inget i söndags ( när han fyllde) för jag hade itne hunnit fixa. men nu äre klart ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0