dagen innan.

idag var vi (jag och jossi) vid styrkan igen, tränade en timme, sen hade vi bokat soltid. så vi solade :) jag i 20 min och jossi i 10 , eftersom hon inte har solat förut. tror jag fick lite färg, eftersom jag aldrig tar av mig mina armband, så ja lät dom sitta kvar, och det är märke efter dom :) höhö
sen när jag kom hem lagade jga och pappa mat, sen kollade vi på "alla presidentens män" som ja nämnde i ett tidigare inlägg. Den var bra, men eftersom det endast var engelsk text, så blev det lite jobbigt efter ett tag :) mkt att hålla reda på.

nu ska jag packa , och imorrn bär de iväg till karlstad med Emma :) sen är jag borta i en vecka.

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0