Mp...7?

Jag vaknade vid 20i elva idag. Tänkte att det var lika bra att gå upp för vi ska åka vid 2-3. Så då hinner ja med en massa ;) Ja provade igen å våffla håret me Volume master, och ja tycker faktiskt den funkar. Visst, de blir ingen volym som chockar en direkt, men de syns helt klart :) Och då är jag nöjd, äntligen något som funkar.

 

Igår hittade jag min gamla mp3, eller vadfan de nu är :) Ja hade för mig att den varit trasig, men nej tydligen inte :) Och eftersom mina hörlurar till mobilen inte är dom bästa + att de drar så mycke batteri från mobilen om man ska lyssna på musik i den, så har ja nu laddat och fyllt denna med massa musik :D Gott, den är ju rätt snygg också faktiskt :) Skulle kanske ha varit en annan roligare färg men. 

Nej nu ska ja snart gå upp å packa klar, hörs!!

Så ser den ut :)

 

 


Kommentarer
Postat av: susan & tyra

god jul :D !

2008-12-22 @ 12:58:25
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0