Lyckad helg

Ja de kan man verkligen säga :) Drog till Andreas på fredag, vi skulle ha hittat på något på kvällen me hans kompisar, men det blev aldrig av eftersom Simon var i lysvik eller nåt :) Så vi låg inne å kollade på tv hela kvällen. På morronen gick han upp vid 20 i åtta och drog på basketmatch i kumla. Ja sov vidare och tog tåget till kd vid 11 :)

När jag kom dit hann jag hem en stund och sen åkte jag till Grums. Duschade osv sen gjorde ja å Felicia oss klara. Sen kom även Jossa å Malin och sen Amanda :) Vi drog till Vendela där de sjöngs singstar och pratades :) Mycket trevligt, senare på kvällen fick vi lov att gå iväg så vi gick en snabb sväng till Krisse(?) där ja somnade. Haha, Felicia och Amanda väckte mig, VÄLDIGT försiktigt, Not ;) Sen gick vi till Felicia och sov. Jag sov på soffan den natten, det är allt jag säger. Haha.

På söndag latade vi oss allihop, köpte bk-mat och sen åkte ja hem till kd vid 5 :) Nu sitter jag i skolan och är SUPERtrött. Men vi har gk nu och sen historia så det ska la gå. :)

Det var allt för mig just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0