Jullov

Nu har ja JULLOV. Värsta sköööönt ;) Haha. Vi har nyss varit och sett på julshowen de hade, den va rätt bra :) Så nu har vi slutat, jag ska fixa min kalla kriget uppgift, för det gick inte att ta ut den från skolan dator (hade skickat den till mig email) så ja pratade med Jens så ja kunde göra den under lovet. Det är bra för då kan ja skriva lite mer på den :) Eftersom ja har varit så stressad så har den nog inte blivit så bra.

Jag tänkte sitta här ett litet tag, tills halv ungefär, sen åker ja in till stan och till Andreas :) Han är sjuk än och tydligen hade han varit upp till sjukhuset och tagit blodprover  grejer, så han är nog rätt sliten, så då innebär de att de blir slapp idag. Men inte mig emot, inge fel med en slappfredag som invigning av lovet :D

Byebye!

Kommentarer
Postat av: hanna

vilken fin blogg du har! Jätte fin design =)

2008-12-20 @ 22:58:15
URL: http://ponanii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0