Julen är här

Gissa vad jag gör... ? Jag ligger i sängen hos mamma med min nya dator ;) Fick nämligen en bärbar i julklapp :D Glad är jag nu för nu slipper ja sitta vid bordet på min jävla obekväma stol. SUPER. Tack så mycket mamma och pappa.
Fick massa andra godsaker också så en sminkkurs + smink för ca 500 hos make up store och sen fick ja å Markus 1000 kr VAR av vår mormor. Hon är helt knäpp hon xD
Markus har varit i extas hela dagen tills han äntligen fick öppna julklapparna ;) Och han blev nöjd, så nu är han och mamma uppe och spelar tv-spel :) Ja funnar på att gå till tv:n och kolla på "Ett päron till farsa firar jul" som började för en halvtimme sen :)
Annars idag så har vi åka skidor lite, jag provade mina nya och de va helt underbar ;) Usch va skönt de va att få nya. Så vi ska nog åka hela dagen imorrn. De blir kul. Sen vet jag inte om jag åker hem på fredag eller lördag, vill helst på lördag men vi får se :)

Hejs så länge, och en riktigt god jul ;)


Kommentarer
Postat av: Angeluca

jag fick med en sån där smink kurs..:)

2008-12-25 @ 18:22:13
URL: http://angelicaalamaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0