Jossss å gänget

Fick en kommentar av Jossa i förra inlägget om aatt hon saknar mig, och att hon ville se mig, svaret är att ja saknar er alla också! och ja vill gärna se er nåt nu under lovet, när kan ni ? :D Svårt me skjuts å så kanske, eftersom det är en bit :O Men de ska vi la kunna ordna ;D

Sitter i sängen nu och har precis duschat, ska jobba lite me uppgiften om Kalla kriget :) De blev skidor idag, och ja kan säga att aa, jag hade rätt, mina lår är gaaaanska trötta. Men fyfan va nöjd jag är med mina nya skidor :D De är suuuuper.

Dagen gick fort och ja kmr inte hem imorrn, kmr hem på lördag istället :) Så imorrn tror ja vi ska åka skridskor, haha ;) Det som jag är så bäst på.

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0