Helgen.

Min helg har som vanligt varit bra :) Har varit ganska trött men annars så. Kan ju dra den lite kort :)

Fredag - Efter skolan så följde Felicia, Jossa, Louise med mig hem, och även Malin kom med :D Kul att se henne! Vi satt hemma ett tag, sen drog vi in till stan. Gick å småshoppade, köpte en nyårsklänning och en kofta. ungefär 300 för båda tsm ;) Bra pris de. Sen åt vi mat och sen tog vi bussen till grums. Satt å kolla på Idol å tv hela kvällen sen sov ja hos Felicia :)

Lördag - Jag tog en tidigt buss från grums till kd, gick till moster Carina. Åt frukost där och sen tog vi bussen vid halv 2 till forshaga :) Lilla Alva fyllde ett år så vi fick massa fika osv. Mamma å Markus kom även dit :) Sen på kvällen åkte vi hem till Carina å myste allihop.

Söndag - Gick upp vid 9 !! Sov ju hos Carina och de gjorde mamma å Markus också så ja blev väckt ;) Men vi åt iaf frukost och så sen gick vi ut på stan och kollade. Mötte sen upp Andreas vid halv 2. Åt mat och gick vidare :) Köpte lite julprydnads grejer ja :) Så nu äre fint hemma ;) På kvällen satt vi hos Carina igen och drack glögg å kolla på Ensam hemma :) Jag och Andreas åkte hem till mitt vid 9, och då kolla vi på film.

De va min helg :) Imorse va ja hos en kiropraktor och blev undersökt/fick behandling. De va hur gott som helst. Fick reda på att mina ben inte är 100% lika långa, sen är jag med plattfot på vänster fot. Så därför trodde han att ja hade ont i ryggen. Han knäckte i nacken sen fick ja massage. Och nu ska ja dit 2 ggr i veckan fram tills nyår tror ja. 400 kr kostar de varje gång. Inte direkt billigt, men då ska ja fan bli bra nu :)

Lååångt inlägg men så blire när ja har mycket att berätta ;) Sitter i skolan nu iaf, lektionen har börjat så ja ska sluta nu.

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0