Färg

Nu sitter jag med färg i mitt hår :) Eller färg och färg, blekningsmedel. Jessy har gjort ljusa slingor på mig :) Gott.

Idag tog vi julkortena och de blev verkligen jättebra tyckte ja :) lägger in nåra längre ner. Förutom de har vi inte gjort nåt annat :) Med andra ord en skitbra dag i skolan. Efter skolan åkte ja hem och tog mig smörgås å varm oboy, satt här och lyssna på julmusik å kolla på snön som föll utanför.. MYS. Ojojoj va ja älskar julen :) Sen fick ja skjuts av Sebastian in till bergvik där ja köpte en, ja va ska man säga, virknål? Alltså en sån sak som man drar ur slingorna med. Sen fick ja skjuts hem, och då satte ja på filmen Taken och kollade på :) Verkligen superbra film, värd att se tycker jag.

Nu ska jag snart gå och skölja ur mitt hår och sen sova. Imorrn kommer min älskling hit och hälsar på mig, eftersom jag måste till vårdcentralen imorrn och ta min sista vaccinationsspruta (vaccinerade mig innan ja åkte till Tunisien) så jag kan inte åka till honom. Men de går lika bra här :)

Ha de!

Det är ju inte direkt julbilder de två sista där, men aa. de blev fina iallafall :) Den första är ju julig :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0