DRYGT

Jag sitter i skolan, själv! Rockit. Stackars Feli va me om en liten bilolycka igår så hon har ont i nacken, Lois kommer snart och Joss ä hemma av nån anledning :P Sen opererades ju Amandus igår, inte hört nåt från henne men hoppas de gått bra :) Ont har hon nog iallafall.
På tal om ont så har jag också ont, världens jävla mensvärk, som jag hade heeeeeeeela dagen igår också, och de enda värktabletterna vi har hemma var ibumetin, och de hjälpte inte. Uschuschusch, sen har ja inte haft mensen sen i typ maj eller nåt, eftersom jag äter p-piller. Och de har varit hur gott som helst, eftersom min mens inte vill vara regelbunden alls utan kommer när den vill. Så nu ville den tydligen komma, och det tycker jag INTE om.

Nog om det. Ska försöka jobba klar med kalla kriget nu. Vilket inte kommer gå bra, men ja försöker ju iallafall ;) Det blir mer gjort nu än när tjejerna är här kan ja ju dock påstå, för annars blir man ännu drygare å pratar bort tiden.

Later alligator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0