Disturbed

Nu har ja fått disturbed's nya album av Jessy, hon va snäll å fixade det åt mig igår :) Så nu sitter jag och lyssnar på det. Tycker verkligen att det finns nåra låtar (än så länge) som är SKITbra.

Idag har ja ont i axeln igen ! Har blivit mycket värre den senaste veckan, vet inte om det är för att ja va å kollade den vid skolläkaren förra veckan, och så kanske ja bara tänker på de mer nu, men aa, ont har jag iaf. Men en sak som känns väldigt skönt är att veta att det iallafall är något fel som märks, för jag har alltid känt förut att ingen har trott på mig när jag sagt att ja har ont i ryggen. Men nu är det ju verkligen tydligt att jag har ont.
Idag gick jag från Stora torget till hm, sen till hemköp och på den biten fick ja ont, och när ja väl får de så sitter det i, så jag har ont än. Jätteroligt äre :P

Har iaf inte gjort nåt speciellt idag. Köpte slingfärg till håret på hm, kom hem och så skulle Jessy få göra de på mig. Men nej, då fanns det ingen såndär grej som man drar ur slingorna med. Ja hade en egen slinghätta hemma, men som sagt inget mer redskap. Så det sket sig, får bli imorrn eller nåt :P

Imorrn i skolan ska vi föresten ta julkort igen ;) Nu ska alla va med, och nu ska kameran vara bättre inställd innan :D De blir kul!

Idaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0