Din verklighet

Tjena :) Kan ju börja med att berätta att jag är väldigt trött. Har nämligen städat hela lägenheten (utom Jessys rum, som hon faktiskt städade själv igår) Men visst är ja duktigt ? Haha. Jag älskar iallafall när det är nystädat, och idag var ja på städhumör :)

För övrigt så kom Andreas hem till mig igår :) Här finns det inte mycket att göra, så vår kväll bestod av matlagning, film, prat och sen prata vi me Jessy lite också :) De va iallafall mysigt. Jag ville sova bredvid min älskling inatt (annars sover alltid en av oss på en madrass på golvet, för han kan inte sova om det är trångt) så vi ner den madrassen han skulle sova på plus den jag har i sängen. De tog upp hela golvet, men då fick vi iallafall sova tillsammans :)

Idag började vi 20 i elva, och då hade vi bad. Efter de va flickorna ganska dryga på att göra sig iordning, så vi skippade lektionen efter, det är nämligen den sista. Så vi åkte in och åt på sibylla istället. Sen gick vi runt lite och sen va ja till kiropraktorn igen, huamejja va gott det är :)

Nu har ja som sagt städat och ja ska ta och packa inför imorrn snart. Drar ju hem till Hagfors vid 2 :)

Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0