Bad day

Ja min dag har varit riktigt baaad. Kan ju försöka korta ner allt (som jag är SÅ bra på. not)
- Sket ju i de två sista svenska lektionerna igår så ja kom tidigt till Andreas. Älsklingen var lite sjuker, så vi låg hemma myste bara :)
Imorse åkte vi som vanligt till tåget som alltid gått 08.54. Det är ingen där och vi väntar, sen frågar ja och då säger hon som jobbar där att tågtiderna har ändrats. JIPPIE. så tåget gick 08.46. Usch, vi missade de väl me typ 2 min eller nåt.
Jaja, hem tillbaka, ja slängde ur idrottskläderna eftersom de inte gick buss förens vid kvart över tolv och då hinner ja inte till skolan förens vi slutat. Vi låg å kolla på Disturbia, sen tog ja bussen till kd.
Skulle köpa dvd-fodral till Markus filmer, upptäcker att plånboken är borta. Den slängde ja alltså ur hos Andreas när ja tog ur gympakläderna. YEEEAS, ska till kiropraktorn 400:- och hämta ut ett gitarrställ till mamma 166:-
Jag fick ringa till mamma å berätta, hon ringde till Carina å ja fick låna pengar av henne.
Ja följde me Carina hem till henne, åt mat och sen skulle ja ta bussen hem, ja går ut och väntar, ingen buss kommer, ja kolla på live! i mobilen och det stod att de va lite sen. Sen ser ja den äntligen, vänder mig om och tar upp alla min kassar sen kollar ja på bussen igen, då står de "ingen trafik" och så blåser den förbi mig me massa folk i. LETT.

Nu ska ja göra klart den där jävla uppgiften om Kalla kriget också. Trött är ja, men ja fick en vetekudde av Carina, de behövs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0