Modernt

Första dagen i skolan idag, som innehöll lektioner då. Men dessa lektionerna innehöll då inte mycket, mest information, genomgångar av betygskriterier osv osv. Fick lite böcker och sånt också. Men vi fick iaf sluta 20 min tidigare på religionen och sen fick vi sluta en hel timme tidigare på den sista lektionen som var engelska.

Nu sitter ja här och väntar på att klockan ska bli kvart i fem, för då tar vi bussen in till stan, måste köpa en antennkabel (eftersom ja redan lyckats ha sönder min) och en tandborste. Jessy skulle köpa ett block också om ja minns rätt :)
Hungrig som en gnu är ja också !! Mat ska vi köpa också ju ! får inte glömmas ;)

Nån mer än jag som tycker denna låten är rätt härlig ? :) Kommer tröttna på den snart såklart, ingen låt som man kan lyssna på mycket. Men nu tycker jag den är bra iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0