nu stänger du din dörr

Idag var det alltså soprov, och det var precis lika som vi hade inom religion i höstas, förutom att nu var det ju Buddhismen som gällde istället för Islam som jag hade då :)
Och det var ett ganska svårt prov tycker jag, iallafall de sista frågorna. Men de va 4 tomma sidor att skriva alla svaren på, och ja fyllde ut allihopa :) Så skrev gjorde jag iaf. Sen får vi väl se vad jag får för betyg på de :)

Sen var det utvecklingssamtal, och de såg bra ut alltihop. Fast vi satt och pratade lite om so-provet och en massa saker, kom in på Buddhismen och hur dom såg på livet och grejer, kändes nästan som ett muntligt prov eftersom Karin frågade mig en massa saker :) Sen gick vi också igenom papprena där lärarna skrivit omdöme om mig. Karin skicka föresten en kopia till dig också mamma, ifall du läser det här :D

Har också hunnit med ett träningspass vid styrkan med Jossi :) har nyss kommit hem från det, och nu ska jag börja skriva på No-uppsatsen, om jag orkar :)

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0