byn

igår var det byn :) och det var förfest hemma hos malin hedbom, och det var lite folk där. Det var jag, jossi, josse, sara, linnea, angelica, sofie, emma, meta, lisa, denise, malin, jocke, ricky, simon, daniel, dennis m.m :) . ja kommer inte ihåg alla tror ja inte :) inte lätt . Men det var väl hyfsat kul där.

sen åkte vi iväg till byn, och där var det inge kul. haha, jag var så trött bara, :S ingen festkänsla i kroppen alls. så vi gick bara runt och kollade och så :) försökte hålla koll på josse, som inte gick så bra alla gånger :) men det är inte lätt när det är svårt.

kom hem vid 2, och då gick jag och lade mig direkt. sen vaknade jag vid 10 idag, och då kollade jag på tv tills halv 1 typ, då åkte jag till andreas, och sen har jag luggit och kollat på tv där hela dagen, och nu tror ja att ja ska iväg till josse och kolla på film med henne, jossi å victor :)

Sen kanske jag ska till andreas igen ikväll och kolla på grey's. Så det blir en jävla massa tv-tittande idag :D

haré :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0