sing to me

idag mår ja bättre.. men det är dessa förbaskade jävla jobbiga nätter som förstör allt. och alla dessa kommentarer, och ibland de kommentarer som jag aldrig får. de måstemåstemåset bli bättre. men just nu, orkar ja inte.
för några sekunder ibland känns det som att jag inbillar mig allt, att det inte är så farligt som ja ibland tkr. men sen kommer den där känslan och jag blir besviken och ledsen igen.
FY FAN, va lett jag är på dig.

för övrigt så är de måndag idag, skolan,
fick iaf klart en so sak, som ja tyckte jag hade skrivit ganska mycket om, sen fick ja också redovisningen i svenskan klar. om svenska rally (; gick bra.
fick reda på av emil att vi hade läxa i franska tills imorrn, han erbjöd sig å kolla över med boken å så. men ja tacka nej, ja orkar inte med franskan, de får gå som de går.

måste också städa mitt rum, ja fattar inte hur jag, ida hallén, kan va så förbannat bra på å dra ut hela min garderob på golvet bara under ngr dagar :O
men det är väl ännu en bra egenskap som lever i min "lilla" kropp.

har också fått praoplats, tror jag :) om emma vill så,
typ klippoteket i karlstad, frisör alltså:) tror de va nått me sminkning där också, men de märker vi nog.
ska ringa någon och prata mer, men de gör jag imorrn.
fick också bo hos carina, hon ringde igår. så då va de klart också (;

nej nu, ska ja sluta skriva och antingen göra en ny design, elr börja städa, va blire ? tror ja tar designen först. den är nog viktigast ;)
haha. jaja, städningen blir nog av senare den också. för detta orkar ja inte me å ha på golvet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0