reaching

hemma nu (; gick bra i karlstad. fast väntetiden var lite längre, men fick för det mesta sitta själv utan pappa. gick in utan honom för han leta parkeringsplats, sen hitta han inte dit han skulle inne på sjukhuset(Y) men de gjorde ja (;
jaja. doktorn peta å så i halsen men sa att de såg bra ut,
men jag ska ändå vara hemma från skolan hela veckan, för jag har hög infektionsrisk elr nått, och så får jag inte anstränga mig utan ska vila så mycket som möjligt. låter bra (; elr ngn dag , sen blir de väl drygt..
men kan nog dra hit ngn kompis en dag efter skolan som kan snacka med mig å så (; då anstränger jag mig inte,
fast sen vet ja inte om ja får gå till byn till helgen =/ drygt de, sen får jag nog inte rida nästa veckan :O usch, de e så jobbig å hoppa över, för de är ju bara en gång i veckan så..men men
efter sjukhuset åkte pappa å handla och ja träffa sebb å emil :) fick följa med dom till deras fina etta, mysigt. hade blommor och allt, haha. satt där å kolla på tv i en halvtimme elr nått, sen hämtade pappa mig igen :P
lyssnar på avril - when you're gone nu (; sååå bäst. fast finns ju fler me henne som e lika bra men, en av dom bästa , höhö

det är 11 september idag också :O men inget gick fel.
so long !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0