never fading rain

idag har följde ja me emmis hem från skolan :) vi åt mat och prata lite, väldigt fint rum å så hade hon iaf :D
sen åkte vi till mig, kollade på barnyard å åt lite glass !
sen prata vi åter lite å satt vid datooorn.
nu gör ja inge, ska krypa ner snart, imorrn blir de STÄDNING. fy fan va ja hatar mit själv och mitt stökande.
hej är det jag som måste storstäda mitt rum minst en gång i veckan för å kunna bo här? aru



idag känns allt både bättre också sämre. beror på hur jag tänker.
vissa saker kommer alltid leva kvar, alla minnen. men det är inte ens ngn idé att jag försöker radera dom nu, för det är näst intill omöjligt.
men kan ju iaf försöka göra något, som att tänka på något annat, tänka positivt. det hjälper.
känner mig faktiskt rätt fri om jag ska vara ärlig, nu behöver ja aldrig vara orolig över nått, fundera, elr vara rädd för nått. behöver inte heller sitta vaken och vänta på den där telefonsamtalen som nästan aldrig kom.
men finns dåliga saker också som sagt...


Kommentarer
Postat av: Jessy

De kommer gå bra Ida, du kmr klara de. De vet både du o ja :)

2007-09-27 @ 19:09:19
URL: http://droptheworstline.blogg.se
Postat av: Ida

ja hoppas de :) men de tror ja oxå

2007-09-27 @ 20:13:17
URL: http://everysecond.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0