much better

idag är jag mycket bättre :) förutom att jag har lite ont i halsen och att jag inte riktigt kan öppna munnen så bra än så känner jag mig frisk. och ett plus till är att jag inte smittar (;
så nu gott folk får ni snart se mig igen.
va iväg till sjukhuset här i hagfors igår, en doktor kollade på mig och tog prover,
sa att ja hade väldigt hög infektions nånting, jaja.
nu va de inte farligt, men om man hade väntat hade de blivit farligt.
dom skickade mig till karlstad och sa att dom trodde jag hade en böld i halsen så dom kanske skulle ta bort den.
jag, farmor och farfar åkte till karlstad.
där inne på sjukhuset gick de faktiskt himla fort. doktor tittade skitsnabbt och sa sen att de va en halsböld som han skulle ta bort, han sprayade in bedövningsmedel i munnen, sen gav mig ngr sprutor.. ( :S:S:S) sen tog han en skalpell (?) och skar :S och vad som kom ur denna vill ja inte tänka på. fya va äckligt de va, fick de ju i munnen också (Y) fast spottade direkt men. huumejja :S
jaja, nu e de över, får ja hoppas. ska ju dit idag också .. och har det kommit tillbaka måste dom kanske göra lika igen. men får hoppas på att det är bra, som sagt, känner mig ju mycket bättre nu så.
pappa ska å handla också i karlstad, så tror ja är hos sebb och emil under tiden :) göttgött
aa, igår efter vi hade varit vid sjukhuset åkte vi till skokanonen också, farmor köpte ett par fejk-vans till mig, skönt å ha ett par skönisar till å gå i (; även om dom kanske inte är så inne just nu. men who cares ? q;
hm, idag blir de nog inga roliga kläder å sånt åt mig, åker ju med pappa. men har ja tur så får jag nog en baguett av honom från burger king, och de tror jag att ja får (Y)

Kommentarer
Postat av: anderss0on

Tur att du inte smittar :D

2007-09-11 @ 12:00:31
URL: http://anderss0on.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0