confidence

denna helg har gått fort, elr har ju iof en dag kvar men (:
på fredag satt ja hemma rätt länge själv, sen tog ja kontakt me jossi å fråga om vi skulle hyra film (; hyrde ; Employee of the month (elr nått q; )
igår hälsade ja på faster eva och bjarka (: bakade äppejpaj, sen pratade vi å sånt,
efter de åkte jag med jessy å handlade :) sen åkte vi hem till henne och så kom de lite roliga flickor (; åt glass, firade jessy och kollade på sjätte sinnet :p
ja drog vid 11 och mötte sebb, åkte hem till mig och kollade på bröllop och jäkelskaper :) mys,
sen somna vi nog, vaknade vid 10 idag ja (Y) och sebb lite senare, kollade då på två ägg i hög(höns)klackat :)
och sen drog han till bussen för ungefär en timme sen, och nu får ja inte se honom förens till helgen :( :P
jaja, idag ska ja vara med anna :D vi ska åka inlines till sjögränd och sen kolla fotboll tror ja ;) kuuul
mysig helg faktiskt :) men orkar inte me skooolan,

och än en gång, jag vill INTE bo kvar här. jag stör mig så fruktansvärt mkt just nu...

Kommentarer
Postat av: Jessy

Hänt ngt du stör dig extra mkt på eller ?

2007-09-02 @ 17:12:28
URL: http://droptheworstline.blogg.se
Postat av: Ida

jaa :(

2007-09-02 @ 21:33:49
URL: http://everysecond.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0