home again

nu är vi hemma :)
va kul i karlstad faktiskt, åkte hem på tisdagen för å rida, och så hade ja kollat busstiderna, så bussen skulle gå tillbaka till karlstad vid 9. så vi skyndade oss åå duscha å allt, sen kollade vi en extra gång om bussen gick, men nej. då hade dom tydligen ändrat elr nått, så nu gick sista bussen vid 8 (Y) så de va bara å åka hem till emma i gustava, sova där och sen kliva upp 5 och åkte med 6-bussen. mysigt
jaja, veckan på klippoteket har varit rätt slapp med rolig :) har färgat mig där, och sen har vi pysslat me håre å så.
sen kom mamma och markus hit på fredan, prata me henne å carina under kvällen , :D
på lördan va vi till ikea, mamma köpte en tavla och en 19 kronors klocka till mig (; sen gick vi även in på bergvik och där köpte hon också en tröja till mig. hade rejält ont i fötterna men kom tillslut hem till carina, fikade och sen åkte vi till hagfors, mamma släppte av mig, emma och josse vid anna och denise :) sen kom också emma och sara och vi hade det trevligt , sen bar det iväg till byn. va väl sådär :P
sen åkte jag till mormor i ekshärad efter byn, där mamma och markus också var :) sov där, och sen skjutsade hon hem mig vid 12-tiden på söndan :(
men men, de va skönt å komma hem också, fast inte kul att mamma åkte..
nu ska ja städa :) har inte packat upp än, hah!

köpte även detta i karlstad :)


Kommentarer
Postat av: Jessy

Ska du satsa på håryrket?

2007-10-08 @ 18:39:22
URL: http://droptheworstline.blogg.se
Postat av: Ida

haha nää, det är nog för enformigt för mig tror ja :P

2007-10-08 @ 19:26:04
URL: http://everysecond.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0