dagen efter

igår va de alltså parken :)
vi började göra oss iordning vid ungefär 4-5 , va klara vid kanske 6. åkte till jessys pappa, gick till filmbolaget,
till södra, jessys hämta ngr saker vid ett ställe, sen tillbaka till jessy :) ja å jessy beställe en coloseum special och delade på :D för ja va så jävla hungrig. sen blev dom andra (jossi, emma, josse å elin) också sugna på pizza, :) så dom beställle en lika .
åt den, hade det trevligt där :) sen drog vi till parken, va väl trevligt , kom många, bla. anna, emma, sofi å dom :) och dom var väldigt glada över att kma dit tror ja, kramade alla dom såg . haha
sen kom också sebb dit :) hälsa lite på han, sen gick ja in i parken, kolla runt lite å dansade, sen kolla ja lite på danny precis när han kom,  men tkr inte om han så mycket, har hört honom ngr gånger bara , så ja å jossi gick ut:)
va me sebb igen, sen gick ja själv ett tag. och efter det gick ja hem, jonas gjorde mig sällskap på vägen också.
la mig direkt ja kom hem,
sen väckte pappa mig halv 10 imorse, och sa att ja skulle med till karlstad och skjutsa eva, köpa färg och ngt mer. men sen , när jag hade gjort mig klar och ätit fukost, så säger han att ja inte behöver följa med för att ja ändå inte fick plats kom han på. (Y) bra bra,
kunde ju inte somna om då, så satte på prison break å kollade lite, ringde å väckte jossi och sa att ja skulle hämta min mobil (som hon lånade igår och sen fick med sig hem), sen kom ja på att min mopednyckel va hos jessys pappa, ringde å väckte henne, och hon var hos hennes mamma, åkte cykel till henne, lånade hennes moped, åkte till hennes pappa, hämtade mina nycklar, åkte tillbaka, cyklade hem, och drog sen till jossi för å hämta mobilen :) nu sitter jag hos jessy igen :) ska snart dra ut :D

ha de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0